SzefMcLogistic
SzefMCLogistic
Dołączył: 28 Paź 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 4:26, 28 Paź 2007 Temat postu: Jak przypisać ładunek |
|
|
Jak przypisać ładunek
Aby przypisać ładunek należy w folderze 18 WoS Pedal to the Metal utworzyc nowe następujące foldery: defs a w folderze defs folder cargos. I jak już macie te foldery to robicie w cargos nowy folder Notatnikiem i tak za każdym razem gdy chcemy nowy ładunek. Teraz dam wam wzór na książki:
extdefs "/defs/cargo_base.def"
def cargo:cargo_base {
name: "@@cn_books@@"
trailer:"tu wpisujemy nazwę naczepy do jakiej chcecie przypisać ładunek"
variant:"a tutaj numer skinu"
ico: "books.mat"
}
To jest wzór na książki. Jeśli chcecie np. żeby był to ładunek z warzywami to trzeba w: name: "@@cn_books@@" wpisać warzywa po angielsku. To w tym przypadku będzie to vegetable. A musi wyglądać to tak: "@@cn_vegetable@@".
Teraz w linijce: trailer:" " musicie wpisać swoją nazwę naczepy tak jak macie ją zapisaną w Moje Dokumenty/18 WoS Pedal to the Metal/makes/trailer. Jeśli macie ją zapisaną jako: naczepa to musicie w linijce wpisac: trailer:"naczepa".
Teraz w linijce variant:" " musicie wpisać jakby "numer skina" bo jeśli na naczepie jest kilka skinów to musicie podać na jaki skin ma być przypisany ładunek. To wtedy sobie przestawiacie cyferki. Nie można ustalić jaki numer ma dany skin tylko musicie próbować. Np. variant:"0", variant:"3" itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|